środa, 5 czerwca 2013

[Sport]Trening jazdy na łyżwach

Wiele osób pokochało rolki za ich niesamowitą wygodę i prędkość. Pamiętam jeszcze czasy, gdy była moda na proste wrotki. Dla mnie to była autentyczna zmora. Ile razy się przewróciłam i starłam kolana. Gorzej niż na moim pierwszym rowerze. Jedynie moja siostra potrafiła godzinami spędzać na nich czas, pędząc po całym parku i denerwując rodziców. Jakoś nie zaskoczył mnie ten fakt. Przecież całą zimę spędziła wspólnie ze znajomymi na lodowisku. Mnie łyżwy trochę przerażały. Może to dlatego, ponieważ byłam dzieckiem i nie umiałam hamować? Zawsze lądowałam na ogrodzeniu. Dobrze, że moja siostra ma dużo cierpliwości i spokojnie pokazywała mi, w jaki sposób powinnam poprawnie się ruszać. Do teraz na lodowisku czuję się pewnie i pewnie. Tak samo jest z rolkami. Nie są one dla mnie dużym wyzwaniem. Ponieważ ciężko jest mi trzymać i rolki, i łyżwy w szafce, postanowiłam za inwestować w łyżworolki. Obecnie starczy, że zmienię kółka na płozy i na odwrót. Do tego są one regulowane, więc nie ma znaczenia grubość skarpet. Do dzisiaj wspominam swoje pierwsze kroki na lodzie i lato spędzone na rolkach. To jedne z moich ulubionych wspomnień z dzieciństwa. tags: sport, wakacje, sprzęt sportowy, rolki, łyżworolki