niedziela, 9 czerwca 2013

[Sport]Jak odnaleźć swoją pasję

Mój narzeczony ostatnio znalazł sobie kolejną pasję, która dostarczy mu odpowiedniej dawki adrenaliny. Naturalnie to koledzy z pracy namówili go do tej zmiany i wspólnego wypadu. Mnie nawet nie spytał o zdanie. Z początku trochę się wahał. Nie był pewny, czy wspinaczka istotnie jest dla niego, ale z czasem zmienił opinię. Wyjazdy tak mocno go wciągnęły, że obecnie w każdej wolnej chwili bierze rzeczy i pędzi na Jurę. Każdy sport jednak trochę kosztuje, zwłaszcza jeżeli musimy kupić całe wyposażenie. Nigdy nie zapomnę, gdy wybrałam się z nim i jego znajomym do centrum handlowego, by nabyć kompletny sprzęt wspinaczkowy. Chłopcy ruszyli w kierunku sklepu sportowego tymczasem ja, wykorzystałam całą sytuację i zdecydowałam się zrobić zakupy w galerii. O dziwko, szybciej uporałam się ze wszystkim niż oni! Nawet zdążyłam pójść do marketu po coś na kolacje, a oni dalej debatowali nad butami. Bodaj pierwszy raz mogłam zobaczyć tak niezdecydowanych mężczyzn. Najbardziej jednak wystraszył mnie końcowy rachunek. Nie wiem kto rzekł, że sport jest niedrogą formą aktywności. To nawet karnet na siłownie jest tańszy od tego ekwipunku. Oby tylko go wykorzystał. tags: sport, wspinaczka, sprzęt sportowy, akcesoria sportowe, re