piątek, 7 czerwca 2013

[Rekreacja]Który prezent wybrać dla taty?

Już za kilka dni będą urodziny mojego taty. Z tej przyczyny postanowiliśmy kupić mu coś szczególnego. Pierwsze co nam do głowy przyszło to skórzany notes w mocnej oprawie oraz torba na laptopa, o której tak sporo mówił. Mama jednak kazała nam się powstrzymać z podejmowaniem jakiejkolwiek decyzji, bowiemgdyż taty zachcianki w mgnieniu oka się zmieniają. Wyczekiwaliśmy niemal do ostatniej chwili i podjęliśmy decyzję, że już pora pojechać do marketu na zakupy. Mój chłopak kategorycznie nie przepada za tego rodzaju wyprawami. Uważa je za męczące i irytujące. Wystarczy godzina, aby zaczął marudzić. Dopiero po paru godzinach męczarni natrafiliśmy na idealny prezent. Niestety właśnie wtedy musiała odezwać się moja mama. Wybór padł na plecak turystyczny, więc musieliśmy pojechać po niego na przeciwny kraniec miasta. Szkoda, że w trakcie zakupów mój chłopa k gdzieś zaginął. W końcunaturalnie go znalazłam, wpatrującego się w stół do bilarda. Jakie szczęście, że nasze mieszkanie jest za małe na taki sprzęt. Znając mężczyzn zapewne wyobrażał sobie, jak z jednego pokoju urządza miejsce na stół oraz spotkania z kolegami przy piwie. Cofnijmy się jednak do upominku urodzinowego. Zapewne zgadniecie jaki był ostateczny finał. Teraz mój tata może praktycznie przebierać w plecakach... tags: turystyka, sport, rekreacja, akcesoria sportowe, sprzęt turystyczny