sobota, 8 czerwca 2013

[Sport]Atrakcyjna forma relaksu

No i wreszcie mój rower doczekał się profesjonalnej naprawy. Wcześniej zabrakło mi czasu, ale ostatecznie dałam radę! Zadaje mi się, iż już z początkiem maja zadecydowałam się w te lato poznać pobliskie trasy rowerowe. Mój chłopak ucieszył się z owego pomysłu chyba najbardziej. W sumie to sam miał zamiar mi podsunąć coś podobnego. Potrzebny był przegląd, więc zawieźliśmy nasze rowery do odpowiedniego punktu. Tam powiedziano nam, że to kwestia prawdopodobnie kilku dni. W tym czasie postanowiliśmy kupić kilka potrzebnych rzeczy, które zginęły nam w zeszłym roku. Na liście znalazła się m.in. pompka. Do tego doszedł niezbędny bidon, rękawiczki i odblaskowe opaski, tak aby każdy kierowca dostrzegł nas z daleka. Zastanawialiśmy się również na kupnem plecaka, który byłby odpowiedni jednocześnie do roweru, jak i powszedniego użytku. Kumpel z pracy polecił nam markę Deute r, która ma duże powodzenie pośród rowerzystów i amatorów pieszych wycieczek. Co prawda cena nas nieco zdziwiła, bo nie jest to zbyt tania rzecz, ale ostatecznie doszliśmy do wniosku, że rzeczywiście warto. Mamy tylko jeden dość poważny problem. Co się stało z latem? Póki co wciąż leje i nie zanosi się na zmianę. Cóż, jeszcze sobie poczekam. tags: sport, akcesoria sportowe, plecaki, sprzęt rowerowy