wtorek, 11 czerwca 2013

[Rozrywka]Pasja z dzieciństwa

Niedawno doszłam do wniosku, iż muszę zacząć rozszerzać swoje hobby i to nie tylko w domowym zaciszu. Po prostu uwielbiam rysować i malować, bez znaczenia dla mnie jest miejsce czy sposób. Liczy się czas spędzony nad płótnem. Nie zapomnę, jak jeszcze byłam dzieckiem, a później nastolatką. Rodzice wówczas zaprowadzili mnie na dodatkową plastykę. Przychodziłam tam dwa razy tygodniowo z grupką moich rówieśników. Naszą instruktorką była pani o wspaniałym talencie. Chyba zawsze byłam o to trochę zazdrosna. Później jednak musiałam zrezygnować i teraz mogę wyłącznie wspominać. Mam teraz duży żal do siebie, że przestałam rozwijać tę pasję. W gruncie rzeczy tęsknie za owymi latami nauki. Aktualnie zapisałam się na zajęcia warsztatowe do ogniska, które odbywają się raz w tygodniu. Trafiłam nawet na grupę dla osób dorosłych. Niezwykle mnie zaskoczyło, kiedy moja koleżanka także zdecydowała się zapisać. W końcu tutaj największe znaczenie ma rozrywka nie talent. Razem pojechałyśmy zakupić kilka najistotniejszych rzeczy, jak pastele, akwarele i fartuchy ochronne, aby się przez przypadek nie poplamić. Nareszcie spełniłam moje marzenie! Jestem niesamowicie szczęśliwa, że będę mogła malować i poznam ludzi o podobnych zamiłowaniach. tags: hobby, rozrywka, rysowanie, malowanie, plastyka