sobota, 22 czerwca 2013

[Rozrywka]Emocje i ich wpływ na spokojny sen

Nareszcie wielkimi krokami zbliżają się moje długo wyczekiwane wakacje! W tym roku wybieram się w daleką podróż. Już w ostatnim roku wspólnie z narzeczonym zdecydowaliśmy się wyjechać do Chorwacji i zatrzymać się w jednym z małych domków. Kwatery nie sprawiły nam żadnych, dużych problemów i jedynie o co wypadało zadbać to przegląd samochodu i zakupy. Niestety muszę Wam się przyznać, że z tego wszystkiego w ostatnim czasie nie sypiam za dobrze, gdyż bezustannie zastanawiam się, jak to będzie. Cały czas niepokoją mnie różne wizje naszego, wspólnego urlopu i rano jestem niczym zombi. Lepiej nie zaglądać w lustro. Ostatecznie nie potrafiłam już ze sobą wytrzymać i zaczęłam poszukiwać na bezsenność lekarstwa. Lista różnych środków mnie oszołomiła. Ja prywatnie preferuję naturalne środki, jednak jak sami wiecie na bezsenność le ki z reguły posiadają dużo paskudnej chemii. Jak dobrze, że mam mamę, która zawsze ma pomysł, co należy stosować. Tym razem sprezentowała mi ziółka. Z początku nie zauważyłam zmian. Jakoś po 2 dniach poczułam faktycznie odprężenie i przespałam nawet całą noc! Moja głowa w końcu mogła odpocząć. Prawdopodobnie do samego odjazdu będę musiała pić moje napary, lecz warto się poświecić! Żywię nadzieję, że wczasy będą cudowne. tags: wakacje, urlop, rozrywka, lekarstwa, bezsenność