sobota, 15 czerwca 2013

[Rozrywka]Ciekawe hobby mojej siostry

W ostatnim czasie moja siostra wpadła na genialny pomysł i próbowała przekabacić mnie na dodatkowe lekcje z wyplatania koszy. W pierwszej chwili nie miałam pojęcia co zrobić. Spodziewałam się raczej zajęć plastycznych czy robienia bransoletek. To zadaje mi się bardziej w jej typie, natomiast kosze? Nie mogłam do tego zbytnio się przekonać Oczywiście moja siostra nie miała zamiaru ulec. Całymi dniami dręczyła mnie i truła, aż nie dałam rady i się zgodziłam. Jedynie co mnie skusiło to wizja, że taki koszyk mogłabym tak czy owak wykorzystać na balkonie zamiast donicy. Kocham takie rzeczy! Pierwsze zajęcie warsztatowe przypadały na weekend, więc nie było kłopotu, bym się na nich zjawiła. Najpierw należało wybrać projekt. Bez wahania wybrałam wózki! Widziałam takie w sklepa ch ogrodniczych i bardzo mi się spodobały. Niestety są one dość drogie. Teraz mogę zrobić taki sam! Muszę jednakże powiedzieć, iż nie jest to wcale takie łatwe. Już po godzinie bolały mnie ręce, a uwierzcie, niewiele zrobiłam. Jak dobrze, że szybko się nie zniechęcam i staram się wszystko doprowadzić do końca. Jestem aktualnie po 4 takich zajęciach i dalej nie widzę kształtu. Co prawda to dopiero moja pierwsza taka próba, ale chcę, by coś z tego wyszło. Dobrze, że mam stałe wsparcie nauczyciela. tags: hobby, rozrywka, plastyka, kursy, warsztaty