piątek, 7 czerwca 2013

[Rozrywka]Jak zaprojektować swojego pluszaka?

Jakiś czas temu wraz z kuzynką wpadłyśmy na pomysł, aby zacząć projektować własne pluszaki. Póki co, to jedynie nasze hobby. Każda z nas ma wydzielone odpowiednie zadania. Moim obowiązkiem są rysunki koncepcyjne oraz stworzenie odpowiednich szablonów. Moja praca zdaje się całkiem prosta i lekka, ale nic bardziej mylnego. Mimo, że czerpię z tego mnóstwo satysfakcji, czasami muszę nieźle kombinować. Najpierw powstają tzw. szkice robocze. Jest ich naprawdę dużo. Wszystkie postacie próbuję rozrysować z każdej strony. Następnie robię główny przesiew. Odtrącam te, które mi nie podchodzą. Pozostałe zmieniam dodając niekiedy jakieś elementy. Wszystkie szkice lądują na ścianie, gdzie przyklejam je przy pomocy taśmy klejącej. Wiszą tak, aż podejmę jakąś decyzję. W między czasie pytam o opinię inne osoby, z reguły moją bliską rodzinę. Na końcu wybieram zwycięzcę. Jeszcze raz rozrysowuję go na dużej kartce i określam najistotniejsze elementy. Tak właśnie powstaje szablon. Trafia on w następnej kolejności do mojej kuzynki, która z jego pomocą tnie wybrany przez siebie materiał i dodatki. Muszę przyznać, że jest to nader czasochłonne zajęcie, a my stawiamy na razie pierwsze kroki. Jednakże cieszę się, że mam coś własnego! tags: maskotki, pluszaki, dom, hobby, rozrywka