poniedziałek, 10 czerwca 2013

[Dom]Z miłości do olbrzymiej łazienki!

Niedawno wybraliśmy się z rodzicami z wizytą do cioci, która mieszka blisko 80 kilometrów za Warszawą. W ów sposób mieliśmy możliwość połączyć parodniowy urlop z odwiedzinami u naszych najbliższych. Wolnego nigdy za wiele! Zdecydowanie pragnęłam tych 5 dni spędzonych na łonie przyrody. Mało tego miałam sposobność ujrzeć nowy dom wujostwa! Byłam niezwykle podekscytowana tym, co zobaczę zwłaszcza, że ciocia jest z zawodu projektantem wnętrz i tworzy przepiękne aranżacje! Stanowczo się nie zawiodłam. Już od progu widziałam, że włożyła w całkowity wystrój sporo pracy i miłości. Najbardziej jednakże zaczarowana dla mnie jest łazienka. Może wszystkim wydać się to zabawne, lecz zawsze marzyła mi się ogromna wanna! Całość podtrzymana była w odcieniach czerni i bieli. Wszystko wyłożone granitem i marmurem. Z ciekawości aż skusiłam się, by sprawdzić wartość tego cuda. Wygospodarowałam więc wieczorem wolną chwilę i usiadłam przed komputerem. Jako pierwsze wpisałam marmury Warszawa. Wybór ogromny, a ceny zawrotne. Identycznie było w przypadku: granit Warszawa. Akurat te użyte u cioci były nieomal najdroższe. Prawdopodobnie nigdy nie będzie mnie stać na taką łazienkę, mimo to z niesamowitą rozkoszą skorzystałam z przyjemnej kąpieli! tags: łazienka, dom, remont, wystrój wnętrz, aranżacja