poniedziałek, 22 lipca 2013

[Turystyka]Atrakcje w górach

Razem z przyjaciółmi postanowiłam wybrać się na weekend w góry. Zbliżają się nareszcie wakacje, więc trzeba zadbać o formę. Pierwszym celem stały się Bieszczady. Wykonaliśmy więc parę telefonów, lecz niestety wyszło, że wszystkie kwatery są już zarezerwowane. Następnie wymieniono Zakopane. Wszyscy jednak już tam byli i pragnęli czegoś bardziej atrakcyjnego, gdzie nie spotkamy mnóstwa wycieczek. Do wyboru została nam Wisła oraz Jura Krakowsko-Częstochowska. Z pierwszego pomysłu natychmiast zrezygnowaliśmy i ostatecznie padło na Jurę. Kolega stwierdził, że tamtejsze skałki doskonale nadają się na wspinaczkę. Dodatkowo wyrobimy sobie kondycje. W przeprowadzonym głosowaniu wygrały skałki, więc chcąc, nie chcąc zmuszona byłam się zgodzić. Problemem stał się dla mnie sprzęt. Moja kolekcja nie przewidziała tego typu atrakcji. Ubrania może jakieś znajdę, jednak bu ty wspinaczkowe? Poprosiłam o pomoc koleżankę i wspólnie wybrałyśmy się do sklepu sportowego. Zakup obuwia zdecydowanie mnie zabolał. Kupiłam jeszcze parę potrzebnych produktów i ze zniecierpliwieniem czekałam na zbliżający się weekend. Spotkał mnie niestety niesamowity pech i w dniu wyjazdu zaczęła się straszna burza. Dzień spędziłam więc w domu z moimi niepotrzebnymi butami... tags: turystyka, wycieczki, sport, góry, sprzęt sportowy