środa, 3 lipca 2013

[Rodzina]Pora na powrót do dawnych lat

Ostatnio razem z rodzicami omawialiśmy dawne czasu. Swoją drogą sprawdziliśmy, jak wiele tak naprawdę pamiętam ze swojego dzieciństwa. Zaczęłam więc od tego, co pamiętam w nieco nieskładnej wersji. Wyszło jednak, że kojarzę sytuację, gdy miałam 4 lata! Bodajże wszyscy byli wówczas bardzo zaskoczeni, w sumie ja też się zdziwiłam. Następnie przeszliśmy przez parę następnych historii. Udało mi się nawet zrelacjonować cały dzień, kiedy to tata zabrał mnie na organizowane przez firmę dni otwarte dla rodzin. Tata do teraz pracuje w tej firmie, lecz nie jest to już tak duży kompleks. Obecnie wszystko zniknęło w tym hale magazynowe. Nie zapomnę nawet, jak pokazał mi namioty przemysłowe, kontenery i wiele innych budynków. Następnie przyszedł czas na maszyny i produkcję. To była niezwykle fascynująca wyprawa. Przynajmniej dowiedziałam się trochę więcej o pracy mojego taty i zadaniach, jakie wykonuje. Wiadomo, że niektóre wspomnienia są rozmazane. Czasami mieszają mi się one i wychodzi coś całkowicie zabawnego. Mam nadzieję, że zostaną one ze mną do ostatnich chwil. Boję się jednakże, że w pewnym momencie przepadną absolutnie. Teoretycznie mogłabym to sobie spisać w formie jakiegoś dziennika, który byłby moim powiernikiem. Któż to wie, być może się skuszę? tags: dom, rodzina, życie, praca, rozrywka