czwartek, 4 lipca 2013

[Sport]Organizacja turnieju w siatkówce

Mój brat od niedawna pełni rolę trenera niewielkiej drużyny siatkówki, która nawet dobrze sobie radzi na różnych turniejach. Dosyć często jeżdżą oni w weekendy na jakieś zgrupowania lub male zawody organizowane na obszarze województwa. Należą oni poniekąd do drużyny amatorskiej, dzięki temu nie denerwują się i stawiają na miłą, uczciwą grę we wspólnym gronie. W ostatnim czasie wysłano zapytanie do mojego brata, czy nie zgodziłby się przeprowadzić turnieju dla składów z całej Polski. Długo zastanawiał się nad decyzją. Najpierw zapytał jednak o opinię całą drużynę oraz mnie, czy dam radę jakoś w tym pomóc. Dobrze, że akuratnie miałam masę wolnego czasu i mogłam się zgodzić. Po zadeklarowaniu swojej gotowości wypadało znaleźć jakieś hale sportowe. Jak na złość większa część z nich była aktualnie pozajmowana. Dobrze, że chociaż udało nam się znale� �ć dwa otwarte boiska, które znajdowały się w miasteczku obok. W związku z powyższym otrzymałam niezwykle poważne zlecenie i w moich rękach spoczął wynajem hal namiotowych, w których znajdą się szatnie i catering. Szczęśliwie moja przyjaciółka ma firmę, która aranżuje różne imprezy i doskonale wiedziała, co jest mi potrzebne. Muszę powiedzieć, że cała ta organizacja to istotnie sporo pracy. Niby mamy nadal trzy miesiące, a ja mam przeczucie, że nie zdążymy... tags: sport, rozrywka, siatkówka, turniej, zawody