piątek, 12 lipca 2013

[Biuro]Świetnej jakości kasetki do przechowywania kasy

Pewnego lata zdarzyła się bardzo niemiła przygoda. Chuligani napadli na moją firmę ze sprzętem technicznym. Biznes ten był co prawda mały, ale z techniką i innymi technicznymi gadżetami, sprzętem domowym. Skąd bandziory wiedzieli, że akurat dzisiaj zmieniłem agencję ochroniarską, a następnego dnia miano wprowadzić alarm. Do tej pory w zabezpieczeniu biznesu pomagały mi regały ,które układałem na froncie, aby ciężej było wejść. Tej nocy jednak nic nie stanowiło problemu. Chuligani najpierw rzucili się na kasetki na pieniądze. Kolejnym łupem padło dziesięć telewizorów, gdyż był ten dział zaraz przy wejściu. Następnie poszli do działu AGD, skąd wzięli kilka automatów, chłodziarek i zmywarek. Nie rozumiem, jak zdołali to wszystko zabrać! Regał który zasłaniał dr zwi był przecież bardzo potężny! Kto mi odpowie, jak to im się udało? Przez głupotę straciłem mnóstwo gotówki. tags: biuro, wyposażenie, towary