wtorek, 30 lipca 2013

[Motoryzacja]Nie dać się! Oto plan!

Kiedy dowiedziałem się, że nie przyjęli mnie na studia, myślałem, że pozabijam wszystkich naokoło... To najlepsza uczelnia w Polsce, wystarczy, że pokażesz papier, że tam studiowałeś i dostajesz pracę od ręki. Brakło mi dokładnie 1,5 punktu, aby dostać to wymarzone miejsce przy stoliku, obok innych świadomych swojej przyszłości studentów. Do tego wszystkiego moja matka stwierdziła, że rozwodzi się z ojcem, zabiera auto i w ogóle ma nas wszystkich w głębokim poważaniu. Po prostu przezabawnie i cudownie. Ale pomyślałem sobie, kto jak to, ale ja dam sobie radę. Dam radę! Do tego wszystkiego moja autoszyba została potraktowana kamykiem. Cztery stówki nie moje. Szlag!! Chociaż tyle, że ojciec odda mi kasę za te autoszyby Poznań na szczęście też się postarał. Dostałem tam pracę w w firmie informatycznej. Mieszkanie raczej szybko uda mi się załatwić, kilka moich znajomych już się tam przeprowadziło pół roku temu. Popracuję, pouczę się, zdobędę doświadczenie i dam czadu na następnych egzaminach wstępnych. Tak będzie. A matka z ojcem? Może im się jeszcze uda? Byłoby dobrze, żeby się dogadali. Oni osobno?Nie widzę tego. Damy radęęę! Tags:motoryzacja, wymiana szyby samochodowej, wymiana przedniej szyby, autoszyby poznań