środa, 7 sierpnia 2013

[Motoryzacja]Spędzanie czasu ze znajomymi

Karol: Cześć! Piękna pogoda dzisiaj, może pojedziemy nad jezioro w weekend? Weronika: Może weźmiemy znajomych? Skontaktować się z kimś? Z kim? Może zadzwonić do Jarka? Karol: Myślę, że można zadzwonić do Kuby, Kaśki, Anety, Jarka oczywiście. Jest szansa, że Krzysiek chętnie się wybierze i jego dziewczyna też. Ona ma siostrę Elę, która też lubi takie wyjazdy. Weronika: Musielibyśmy jechać minimum dwoma samochodami. A ponoć szyba w samochodzie Kuby, jest poważnie uszkodzona. Karol: Tak, racja! Chyba jakiś kamień uderzył mu w szybę i teraz próbuje znaleźć dobry warsztat. Weronika: Ja miałam gdzieś numer do kogoś, kto jest dobry w takich wymianach. Skontaktuję się z kumpelą, ona ma maile i telefony do osób, które się zajmują wymianą części samochodowych. Karol: Ej, ja też znam! Kumpel mojego ojca zna gościa, który sprzedaje szyby samochodowe Wrocław ma wiele takich punktów sprzedaży. Weronika: Ciekawa jestem ile kosztuje wymiana szyby Kraków chyba sobie policzy drożej, niż Wrocław. Może lepiej zadzwonię, do tych moich znajomych. Karol: No to dzwoń. A ja się skontaktuję z Kubą. Pewnie dalej nic nie załatwił. Taki już jest. I do Wrocławia i do Krakowa, Kuba ma tak samo daleko i może mu się nie chcieć jechać. Weronika: No dobrze, zmykam, do zobaczenia. Tags:auto szyba, wymiana szyby samochodowej, wymiana przedniej szyby